Rose ear.

Gibson har börjat få rosenöron, det vill säga att de ställer sig utåt istället för att lägga sin neråt och fram på huvudet. Vi här hemma tycker att de nedåtliggande öronen är mycket finare och vi har tejpat Gibsons öron i två veckor för att de ska ligga "rätt". Men det verkar ta mig tusan inte hjälpa, jag antar att vi tejpar fel för nu tycker jag att öronen står ut mer än någonsin förr. Kanske behöver vi träffa någon som kan hjälpa oss igen eller så får vi helt enkelt stå ut med rosenöronen. Gibson är ju såklart världens finaste kille hur som helst.

Kille med tejpade öron och tidernas godaste tuggben.

Myser med matte i soffan.

Badar med husse, fy tusan!

Mopsen på täppan!

Kommentarer
Postat av: fine

ni kan behöva ha dem tejpade i 6 månader, under hela perioden han sätter tänder, bara så ni vet. Vi tröttnade - hon får ha rosenknoppsöron :)

Postat av: Cornelia

Såå söta bilder:D<3

2010-08-04 @ 20:32:31
Postat av: Therese

Vi tejpade Melkers öron till och från i en månad men sen gav vi upp. Tycker rosenöron är rätt sött ändå :)

2010-08-04 @ 20:40:19
URL: http://Mopsenmelker.blogspot.com
Postat av: Fanny och Melker

härifrån ser tejpningen rätt ut! ni kan även massera lite där ni vill att öronen ska böja sig (när tejpen är av förstås!) Melker har haft "bra" öron, men får små infall av rosenöron då och då. jag är genast på honom med massage och ev. tejp om det skulle behövas. lycka till!

2010-08-05 @ 09:41:13
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback