Hej igen!

Här var det tomt länge. Det blir lätt så när fokus läggs på universitetslitteratur, tentor, mopspromenader, utomhushäng och vårpussar. Jag har alltså levt, riktigt ordentligt levt. Och nu ska det väl bli ännu mer av den varan, jag skrev nämligen alldeles nyss den sista punkten i den här terminens sista hemtenta. Det betyder sommarlov.

Förvisso ska jag läsa en sommarkurs för att få lite inkomst under de här tre månaderna. Men "Fritidens pedagogik" går på distans och verkar i ärlighetens namn ganska lätt. Jag kan alltså i princip plugga var jag vill nu i tre månader. Inte fy skam faktiskt.

Jag vet inte om det här är en bloggnystart men lite bilder och berättelser borde jag väl kunna bidra med. Nu är det ju sommar och jag har mer tid än någonsin för allt annat förutom skolan. Tillexempel att åka till Kolmården med världens bästa Johan, att hälsa på vännerna i Moreton för att fira svensk midsommar och att flytta hem till Skåne i ett par veckor. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback