observationsrapport.

Den kommande veckan har jag mycket egen tid enligt skolschemat, jag håller på att skriva en observationsrapport efter en observerad lärandesituation och det är exakt så tråkigt (kanske ännu värre) som det låter. Men jag håller modet uppe med en kelsjuk mops i knäet, varm choklad med marshmallows och bra musik. Och så har jag ju tre hela dagar på mig. Det kommer nog gå bra!

Imorgon bär det av till Gubbängsskolan för att skriva under min VFU-rapport igen, tydligen har det kommit bort i posten och ska jag bli godkänd i min första universitetskurs så börjar det brinna i knutarna. Himla trist och irriterande förstås. Och så ska jag hämta min betygsatta didaktikrapport på universitetet och jag måste säga att jag är lite nervös, min första skriftliga universitetsuppgift!

För övrigt går träningen bra, jag är pepp på att träna upp rygg-, axel- och magmuskler så att jag kan få en bättre hållning och så småningom mindre ont i axlarna. Dessutom är det kul att träna, och speciellt att komma hem och känna sig så stolt över att man faktiskt varit iväg. Idag var jag på ett "mördarpass" och när jag kom hem var jag slut i hela kroppen, blir nog en härlig träningsvärk på det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag vet hur trist det är med just observationsrapporter, kommer så väl ihåg det från när jag pluggade på lärarhögskolan... haha.

Lycka till!



//Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback