Dag 05 - Det här är kärlek



För mig är kärlek att få fjärilar i magen när man ser honom gå emot en. Att se hans namn på mobildisplayen även om han bara ringer för att be mig handla. Att inte bli arg för att det ligger smutskläder på sovrumsgolvet för det är ju hans kläder. Att få ett kärleksbrev skrivit på toalettpappret. Att vakna varje dag och känna "honom vill jag alltid vakna bredvid". Att leva ihop med någon som älskar fisk men kan tänka sig att låta bli att äta det i fyra år för att inte jag tycker så mycket om det. Att kunna sitta bredvid honom och känna att man kan berätta precis vad som helst. Att släppa någon så nära att han snart känner mig bättre bättre än vad jag själv gör. Att varje dag få höra att man är fin. Att vilja göra allt för att han ska må bra. Att vara tillsammans med någon som utan att tveka provar att trotsa sin pälsallergi och hälsa på en mopsuppfödare och sedan blir husse till din Gibson.

Kärlek är allt det som jag delar med Johan.

Kommentarer
Postat av: fine

Jag känner igen allt det du skrev. Så himla fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback