Verkligheten slår tillbaka

Nu var det slut på långledigt och slappa tider och jag är tillbaka på jobbet och sliter. Två veckor ledigt för att bara vara var precis vad jag behövde för nu är jag minsann full med inspiration och nya krafter.

Det är klart att en måndagsmorgon alltid är en måndagsmorgon och sängen alltid är som skönast klockan 7 på morgonen. Men när man vet att en blå klänning med både prickar och knappar som man har köpt för pengar man egentligen inte hade hänger och väntar är det helt okej att gå upp ur sängen ändå. Äntligen känner jag mig vacker, söt och glad trots att ansiktet är finnigt, kroppen trött och veckan precis har börjat. Tack tack tack ledighet, vi ses igen i sommar.

Vad gäller 2010 så tror jag året har alla möjligheter att bli riktigt bra. Jag tänker i alla fall göra mitt bästa för att det ska bli så. Nya krafter var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback