Nyårslöftena

Jag brukar inte avge nyårslöften och absolut inte öppet så här. Men i år blir det så för kanske blir det roligare eller åtminstone mer "mätbart" att faktiskt följa dem då. Jag har tre stycken.
  1. Att fortsätta träna som jag gör. Två till tre pass i veckan är lagom.
  2. Att pyssla mer med saker jag tycker är kul och inspirerande. Det betyder alltså mer bakning och mer pysselverkstad.
  3. Att baka mer bröd. Med så mycket "ledig" tid som jag har borde jag kunna baka bröd åtminstone en gång varannan vecka. Det skulle betyda att vi kunde nästan helt slippa köpa bröd i affären. Dessutom går det hand i hand med löfte nummer två och Johan är sugen på att hjälpa mig.
Räkna med fler mat- och bakbilder och inlägg under 2011 alltså, om allt går som planerat vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback