Dag 11 - Mina syskon


Min lillebror heter Robin och är ungefär två år yngre än jag och förutom att vara min lillebror är han också en av mina bästa vänner. Vi har alltid varit bra vänner, när vi var små kunde jag berätta vilka hemligheter som helst för honom utan att han skvallrade och det kan jag alldeles säkert göra fortfarande.

Min lillebror är duktig på fotboll och han är väldigt snäll. Han är en riktig underhållare och kan sitta och droppa citat från Robert Gustafsson eller Stefan & Krister på löpande band. På en del sätt är han väldigt lik mig och på en del sätt är vi väldigt olika. Robin är precis som min pappa i de flesta avseenden och det betyder att han tänker helst på någon annan än sig själv i första hand och gärna jobbar hårt för att nå resultat.

Min bror är den finaste bror jag kunde tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback