tänka sig!

Jag är hemma igen efter en påsk med Johans familj. Vi har hunnit med Sala, Borlänge, Davidshyttan och Nyköping och nu tillbaka i Stockholm. En mycket fin helg och det allra bästa hände i torsdags när vi precis kommit fram till Sala när Johan ringde Kriikligans kennel. Hela magen var fylld med fjärilar och jag trodde aldrig jag skulle sluta le när vi fått veta att Gibson finns. På tisdag blir han 2 veckor gammal och om två veckor får vi hälsa på för att peka ut vem av de båda hanvalparna som är Gibson och som kommer bli vår mops om sisådär 2 månader. Jag är så galet glad, han är på riktigt nu!

Kommentarer
Postat av: fine

va fantastiskt! älskar känslan!



Och så får ni mopsöva på nessla om någon vecka. happy happy! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback