Den där influensan.

På mitt jobb har tre stycken precis varit hemma i influensa. Tre stycken på vårt jobb är jättemånga människor eftersom vi bara är elva stycken. De har tydligen varit fruktansvärt dåliga och bara sovit hela dagarna. Jag har sagt rätt länge att om jag måste få influensan (vilket tydligen 80 % av befolkningen kommer få, ryktas det) vill jag ha den nu. Innan det har brutit ut i panik och sådär. Så att jag kan få vård och hjälp om jag behöver.

När jag nu känner mig hängig och febrig kan jag bara tänka "Inte den här veckan!". Jag har massor att göra på jobbet och ska till Skåne i helgen. Det är faktiskt inte alls läge nu. Låt oss hoppas att jag bara är hypokondrisk som vanligt och slipper någon vecka till. Åtminstone.

Kommentarer
Postat av: fine

you've got the job! :)

det kommer bli asroligt! Bli medelem på mopsmaffian.se - vi har redan fått massor av vänner här i Stockholm. Väntar bara på 12veckor sprutan, sen kan vi börja umgås med andra mopsisar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback