Soffbyte

Vi ska ju som bekant flytta i november och tills dess har vi så gott som bestämt oss för att byta soffa. Dels är våra nuvarande rätt slitna och dels tycker vi inte att de passar in i den öppna planlösningen som vår nya lägenhet har. Viktigast för oss är att vi får en skön och snygg soffa, såklart, men vi vill gärna också ha en divan. Ser framför mig hur det blir Gibsons framtida tv-plats, han skulle passa ute på divanen tror jag. Nu är ju saken den att sådana soffor tenderar att ha en ganska hög prislapp och det känner vi inte heller riktigt för. Men under en tids slösurfande idag hittade jag en soffa på Jysk's hemsida som ser fin ut. Den verkar vara en sån soffa jag har tänkt mig, men vad Johan tycker vet jag inte ännu.

Kanske vi ska åka och kika på den i helgen, men hur är det nu, varför "ska" man inte handla på Jysk? Var inte de i blåsvädret för ett tag sen? Har svaga minnen av det men minns inte vad det handlade om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske tänker på diskutionen med dun som plockades från levande fåglar, har för mig att jysk hade mycket sånt. Annars så funkar ju jysk ganska så fint :)

2009-05-14 @ 01:14:28
Postat av: Micke Grahn

Den anonyma snubben var självklart ja då



peace out



//Micke

2009-05-14 @ 01:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback