Solskensdag.

Idag provade jag ett recept ur min nya recept-samling, den som jag prenumererar på, med strålande resultat. Jag bakade solskensbullar. De ser ut som om de är köpta på konditori och smakar smaskens.

Dessutom har jag gjort en illustration till jobbet som jag borde ha gjort förra veckan när jag surfade. Det är okej att surfa på jobbet om man jobbar igen hemma sen. Blev riktigt nöjd med illustrationen och jag hade nog inte ens vågat göra den på jobbet, den är rätt crazy för att vara jag nämligen.

För övrigt har en Couchsurfar-tjej varit här och fikat och snackat ett par timmar och nu sitter jag med min kärlek och bästa vän och ser på film samtidigt som jag bloggar. Fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback