Knappt så jag förstår.

Det är semester och mina dagar förflyter i sakta mak. Jag har det helt underbart i min ledighet och spenderar dagarna med att lapa sol, spela tv-spel, träffa folk jag inte hinner annars och annat som hör sommaren till.

Jag och Johan hälsade på en mopsuppfödare förra veckan och satt på golvet och njöt av överaktiva mopsvalpar och Johan kände ingen allergi alls. Idag var vi där igen och hade tio mopsar lekande runt oss och på oss. Det var nästan magiskt. Och Johan känner ingen allergi och i veckan kommer vi att få låna hem en mops för att bli ännu mer säkra på att hans allergi inte slår ut av mopspäls. Men, vi har iallafall bestämt oss för att om den inte gör det och det går lika bra som de här två gångerna kommer vi att köpa en Gibson när denna uppfödaren får sin nästa kull. Planerat till att vara leveransklara i juni. Jag kan knappt tro att det är sant. Gibson!

Kommentarer
Postat av: fine

åh, va glad jag blir för er skull!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback