Det är snart helg.

Det var jättejobbigt att gå upp för att gå till jobbet. Igår tyckte jag att det skulle bli pest och pina och sen kunde jag inte sova så bra i natt för jag var rädd att jag skulle försova mig trots att jag ställt väckarklockan och sen när jag skulle hämta mina tågbiljetter, för jag har ju köpt billiga tågbiljetter istället för pendlarkort i januari, fastnade de i maskinen i Nyköping och nu kan jag bara hoppas att jag får dem imorgon.

Men det är i alla fall onsdag och snart helg. På söndag kommer Johans familj för att äta lunch hos oss och hälsa på lite. Jag har inte träffat dom på typ evigheter. Blir fint. Och vi ska inte avslöja någonting som jag tror att de kanske tror, vi vill bara bjuda på mat. Simpelt.

På tal om mat ska jag äta lunch nu. En liten paus från slösurfandet på jobbet. Lugn start minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback