We had a lovely time.

I helgen fyllde Johan 23 och jag grattade honom genom att väcka honom med sång och öl på sängen i fredags och bjuda med honom på en weekend-resa till Dublin. Han fick två timmar på sig att packa väskan och sen åkte vi. Det blev en härlig helg med massor av promenader, Guinness, besök på Guinness-museum och Bodies-utställningen, äckliga luncher och lite shopping. Inte jag dock, av någon anledning shoppar jag aldrig när jag åker iväg sådär, blir tvärtom lite avig mot shopping, tänker att "det här köper jag bara för att jag är iväg" och låter det stå kvar på hyllan.

Det var en fin helg i alla fall och jag älskar att jag kunde ge bort något som blev uppskattat och inte var materialistiskt. Heja Sofie! Helt klart värt att leva på studentekonomi efter en sån resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback