Vi kanske ska träffa Gibson.

I lördags var jag en sväng i Stockholm och hann med en fika/lunch med kusin-Pernilla och hennes S. Dessutom åt jag årets första Vetekatten-semla tillsammans med Cajjan. Annars har helgen mest bestått av att jag pillat och lekt med min nya dator och jag och Johan har pratat om Gibsons vara eller inte vara när vi väl har flyttat och har jobb som tillåter. Vi blir mer och mer sugna verkar det som och snart ska vi kanske åka till två kennlar för att kolla läget lite. Träffa en mops, har ju aldrig gjort det sådär på riktigt och det bör vi nog göra om vi funderar på att skaffa en. Dessutom är det nog bra att allergiska Johan sticker nosen i pälsen för att se hur han reagerar. Vi är ett litet, litet steg närmre skulle man kunna säga även om det inte är aktuellt än på ett tag.

Förövrigt är jag konstant chokladsugen numera och har så varit de senaste veckorna. Choklad och semlor får det att vattnas i munnen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback