Nu närmar det sig!

Jag har jobbat och kämpat för att hitta den försvunna julkänslan och när jag nu sitter i vardagsrummet hemma i lägenheten kan jag inte annat än le. Jag har lyckats! Julskinkan är griljerad, det finns lite julgodis i kylen, klapparna är inhandlade och inslagna och tillsammans med finaste Johan pysslade jag söta små julklappsetiketter i måndags. Igår gjorde jag min första julgrupp och sen bytte jag duk på köksbordet, placerade ut tomtar och trixade. Imorgon kommer julgranen och vi kommer ägna vår torsdagskväll åt att klä den och banne mig så är julen kommen till Oktavgatan! Det gör mig alldeles varm inombords och jag längtar, längtar, längtar tills man får mysa med familjen och bara vara!

Dessutom har jag fått två glädjebesked denna veckan så man skulle kunna säga att livet leker, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Simone

Det låter bra att julkänslan har infunnit sig hos dig/er oxå! Ska bli kul att träffas om en vecka! =).... Måste ju passa på att fråga ...vad har du fått för besked?? Om du vill får du gärna dela med dig till din väldigt nyfikna kusin ;)Puss o kram

2009-12-17 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback