Ville bara säga hej.

Igår kom det två italienare hit. Vi satt och snackade och skrattade ett tag i soffan innan vi somnade och idag är de ute och upplever Nyköing by bike. Snart ska jag baka en kladdkaka. Och så tänkte jag att jag kanske skulle lägga upp bilder på glasögonbågarna jag lånat hem så kan jag få lite ärliga synpunkter. Jag har fem stycken hemma och ska välja två. Fast ett par är nästan redan borträknade. Oh well, vi får se.

Jag har färgat håret idag, det var längesen sist. Tillochmed så länge sen så jag inte kom ihåg vilken färg jag brukar ha. Jag chansade i affären och det blev visst alldeles galet. Nu får jag väl leva med det här för det är ju tyvärr svårt att färga det ljusare själv. Typiskt mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men mjau! DU är snygg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback