Stick to you.



För ungefär två år sen avslöjade Therese att Johan i förtroende berättat för henne att han var lite kär i mig. Jag blev så otroligt rädd då. Han var ju en av mina bästa vänner och jag var så rädd att allt skulle bli skit. För jag kunde ju inte bli kär i honom. Det gick några veckor och det fortsatte väl som vanligt tills vi en natt låg på golvet hos Therese och pussades tyst så att inte hon skulle höra eller förstå. Sen smusslade vi och smög ett tag för att inte avslöja något för klassen innan vi själva visste vad vi ville. Det var så tonårsmysigt på nåt sätt. Känslan av fjärilarna som flög i magen och hur jag kunde se honom i ögonen och säga "Tack för att du får mig att känna så här". Och hur det kunde skälva i hela kroppen när drog fingrarna genom mitt hår. Och hur hans pussar var de mjukaste jag någonsin fått.

Och jag känner allt det där fortfarande. Det är helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback