Jag är bara så duktig ibland.

Jobbade hårt en hel dag (utan övertid) och kom hem och svängde ihop en smarrig grönsakssoppa och sen städade jag badrummet och damssög resten av lägenheten. Nu väntar jag på att tvättmaskin nummer 2 för kvällen ska bli klar för upphängning. Jag är så duktig ibland, vilken tur Johan har kan jag tänka då. Att han har mig alltså.

Nu tänker jag diska och sen ska jag packa en väska till Skåne innan jag slår mig ner i soffan med en minipåse chips och har kväll en timme eller så innan det är läggdags. Förresten var jag helt säker på att det var onsdag idag. Fick en chock när jag tittade på klockan på jobbet och den sa att det var torsdag. Var blev egentligen onsdagen av?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Visst är det väl ett bra tips? Och jag lovar att det verkligen fungerar också!

Allt bra annars? Såg att du skaffat brillor. SWEET =)

Hälsa Johan!!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback