2 oktober.

Igår fick Johan blommor av mig. Bara sådär. Blir så himla glad av att ge bort grejer faktiskt. Sen skärm-strejkade jag på kvällen och satt och målade en beastman i vardagsrummet och fick galet ont i ryggen men det var ändå en trevlig kväll.

Idag tänker jag åka till Västermalmsgallerian på lunchen och förhoppningsvis bränna lite pengar. Jag behöver nya strumpbyxor, ett par orange tack. Och sen är jag på jakt efter en sjukt snygg stickad poloklänning som verkar vara slut överallt. H&M i Västermalmsgallerian brukar faktiskt ha kvar när det är slut överallt annars. Bra där.

Hämtade nys stövlar på Ica igår också. Himla fina tider var det igår. Och nu har jag dom på mig och känner mig väldigt stilig. Röda och fina och jag köpte dom för halva priset. Känner mig fortfarande sådär glad och utan reflektioner för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback