Rollspelsdebuten



I helgen ska vi spela rollspel. Jag ska för en kväll bli Mary Lord och tänka, agera och spela som henne. Redan nu har hon fått lite liv genom en virtuell dagbok som är hemlig. Kanske blir den officiell efter spelet men just nu har bara jag och spelledaren tillgång till den. Den innehåller Marys tankar om saker som hänt, saker som oroar och saker som piggar upp. Det är lite kul sådär, att låtsas vara någon annan. Dock känns det lite tråkigt att den fina lilla 20-talstjejen jag skapat ska behöva utstå ett skräckrollspel. Arma lilla flicka, som Mary själv skulle sagt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hello!

Du har blivit lite utmanad på min blogg =)

Ha det gött! KRAMKRAM

Postat av: Anna

Hej Sofie! Jag är med i ett nätverk för produktionsledare och där efterlystes en, jag citerar: "Hej, är det nån som kan tipsa mig om en ung, hungrig, duktig och billig illustratör? Kanske inte nödvändigtvis ung men de brukar vara hungriga : ) Har jobbat med Rithuset men de är lite väl dyra för denna lilla kund. Det gäller en logotype. Tacksam för många tips." Gissa vem jag tipsade om?^^

Jag hänvisade även till din hemsida. Så får hoppas de hör av sig!:) Ha det!

2008-11-13 @ 15:34:31
Postat av: Sofie

Åh, kul Anna! Tack!

2008-11-13 @ 16:19:31
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback