Jag hatar SJ!

Nyss satt jag i telefonkö i en timme för att jag fått beskedet att jag inte får reseersättning efter en timmes försening på resan till Skåne inför min födelsedag. Tydligen får jag ingen ersättning trots att jag gnällde på dem eftersom SJ bara var 44 minuter försenade och att jag missade min anslutning till Kristianstad skiter de blanka fan i. "Du ska vara glad att du kom fram" säger hon och inget mer. Varför finns det inget bra alternativ när man ska resa söderut? Jag vill inte resa med SJ mer, de behandlar alltid sina kunder som skit tycker jag. De har sparkat på mig så många gånger nu. Jag vill ha ett annat alternativ. Och det gäller förstås pendlingen till jobbet också. Ge mig ett annat tågbolag, som kan sköta sina rutiner och kunder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback