Är det inte jul snart?

Det här året har jag så himla mycket fina och mysiga planer inför julen och julförberedelserna att jag knappt kan bärga mig. Jag är snart klar med alla mina julklappar, iallafall så har jag bestämt mig för vad jag ska ge till nästan alla och många är redan inhandlade. Om man är ute i god tid får man en god jul.

Men nu är jag så väl förberedd att det nästan känns som att julen borde vara om en vecka eller två och jag blir galen av att det bara är i mitten av november. Jag vill ha julkalender, juleljus, skumtomtar, julklappsutdelning och familjemys redan nu!

Snabba på lite nu december. Jag är så himla redo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag är också jätteinspirerad inför julen även om jag inte kommit på en endaste julklapp. Bra gjort av dig tycker jag att vara ute i så god tid, jag ska nog inspireras lite och försöka fundera ut något!

Ni vet väl att ni är välkomna på glöggfest här första advent?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback