Vi tog en tur till IKEA

Jag hade skrivit klart det här inlägget men råkade klicka på en knapp på sidan av musen och då backar webbläsaren och inlägget försvann. Det händer ganska ofta och jag blir alltid lika glad.

Vi har iallafall ganska nyligen kommit hem för dagen, jag övertalade Johan att ta en tur till IKEA med mig efter jobbet. Väl där drev vi runt ett par timmar bland möbler vi inte skulle ha och smågrejer vi faktiskt skulle ha. Vi tog en fika och åt kvällsmat. Det var en mysig eftermiddag och kväll. Hem kom vi med lite småsaker till köket som smart förvaring, tekulor, en sil och skärbrädor, dessutom blev det billigt IKEA-snacks. Jag tror att helgen kommer kännas ganska mycket längre eftersom vi redan avverkat en dagsutflykt.

Imorgon har vi planerat att inte göra någonting. Sova så länge vi bara kan, äta frukost framför teven och sedan stanna där hela dagen och titta på film, spela tv-spel och äta glass. En sån dag har vi verkligen gjort oss förtjänta av. Åtminstone om man frågar oss.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: JA precis :/ Man orkar inte... Och även fast jag har massa idéer där uppe i huvudet så kan jag inte verkställa dem.... och det blir ju inte direkt bättre när jag blir frustrerad över att det inte går :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback