Tjejfilm igen.

Jag längtar hem efter lugnet och soffan. Mitt huvud säger att det inte alls vill jobba nåt mer. "Hem" skriker det och jag försöker så gott jag kan tränga undan det och fokusera på det jag borde. Inte det allra lättaste må jag säga.

Ikväll ska jag iallafall titta på tjejfilm igen, den här gången blir det Candy. Jag har alltid varit svag för Heath Ledger trots att han kanske inte är den bästa skådespelaren. Men sen jag såg 10 orsaker att hata dej har jag varit lite smått förälskad i honom. Det ska bli kul att se honom spela bohemisk drogad poet.

image283

Kommentarer
Postat av: Emma

10 orsaker att hata dig är helt enkelt en ljuvlig film, en av de bästa chick-flicksen tycker jag. Heath är ju ruskigt bra i The Patriot också, den var det verkligen länge sedan jag såg, kanske borde..hm...fixa den eller vad det är man säger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback