SJ behandlar sina kunder som får.

Det blir ingen dans till Billie ikväll. Jag kom hem för en halvtimme sen, borde varit hemma åtta. Igår kom jag hem nio, borde varit hemma sju. Det suger. SJ suger. Var tvungen att hoppa av i Södertälje både idag och igår för att det var nåt fel på spåret därefter. Det skulle finnas bussar som skulle köra oss vidare. Igår stod jag i Södertälje i en timme. Idag stod jag där i fyrtiofem minuter sen tog jag en flygbuss till Skavsta. Tycker det är förjävligt att de gör så mot sina kunder. Fruktansvärt dåligt faktiskt. Att det händer en gång är väl en sak men två dagar på raken, lär man ingenting av sina misstag?

Så då missade jag mina favoriter på Lotsen ikväll. Jag ska stå ensam i köket och diska och sedan baka och lyssna på Billie på högsta volym och dansa ändå, i ren protest!

Och SJ då, jag kommer få 120 kronor tillbaka. Det är tydligen vad 1h 45 minuters väntan är värd.

Kommentarer
Postat av: cajjan

FLYTTA DÅ! vad ska du göra imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback