Pysseldag.

Idag har varit en väldigt effektiv dag. Vi har veckohandlat på Willys (Carro var så fin och lät oss låna hennes bil). Vi var även en sväng in på Rusta och köpte oss en grill. Sen gick jag ner på stan och köpte en balkonglåda, tre krukor och lite blommor och pyntade balkongen lite. Nu behövs det en till likadan uppsättning plus ett träd som jag hittade på torget i stan för att balkongen ska kännas färdigpyntad vad gäller växtlighet. Allt utöver det blir ett stort plus. Lite kryddor skulle inte alls sitta fel!

När jag kom hem städade jag lägenheten med lite hjälp av Johan. Vi möblerade om lite i sovrummet som vi har snackat om att göra ända sedan vi flyttade hit och vi tog tag i arbetsrummet och fick undan de sista flyttkartongerna. Nu känns det så bra. Jag tycker nog att det är lite kul att städa. Skulle egentligen inte behöva göra det nånting imorgon men om jag känner mig själv rätt så blir det nog lite städ ändå. Det är så härligt när det blir rent och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback