Nu är det alldeles snart helg!

Jag ska snart gå på helg tänkte jag. Åka hem och slänga ihop en ost- och skinkpaj innan mamma och pappa kommer. Gott. Kanske kan ta en liten promenix med föräldrarna sen ikväll. Skönt med lugn helg med massor av sol.

Jag hittade lite kreativitet till slut och fick ihop ett bra förslag till loggan jag skulle göra. Återstår att se nästa vecka om kunden håller med. Jag har funderat lite och jag tror att jag ska lägga till en kategori här på bloggen som heter portfolio. Den ska få representera yrkes-sofie. Mest för att jag är så sjukt slö på att uppdatera min riktiga portfolio-sida. Ska försöka bli bättre på det nån gång men så länge kan jag ju alltid lägga upp en länk hit till rätt kategori. Smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback