Sweet onsdag.

Sitter på jobbet och illustrerar hela dagen idag med. Har fem illustrationer på mitt bord som alla är ganska stora och tar tid. Åtminstone sex timmar per illustration kan jag lägga. Grymt sweet. Första skissen är snart klar att skickas till kund. Dock är den kunden lite grinig och knepig. Men det ska nog gå bra.

Till lunch blir det kanske Texas Burger, om de öppnat på Kungsholmen. Det finns en skylt iallafall men det kan ju vara i förberedande syfte? Annars blir det väl en pizza eller nåt annat. Den underbara pasta carbonaran som Johan gjorde igår får väl iallafall vänta tills imorgon.

Här bjuder jag på en illustration jag gjorde för nån vecka sen som aldrig blev
godkänd eller använd:

image187

Kommentarer
Postat av: Carro

Nog e man nyfiken alltid...men det e bara o vänta. Lycka till med illustrationerna:)

Postat av: cajjan

två dagar gammal matlåda håller inte sofie.

2008-03-19 @ 12:38:49
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback