Nu är det snart dags.

Eftersom sommarmånaderna innebär mindre pendling och därmed mer pengar kvar i plånboken har jag bestämt mig för att spara till två lite större inköp. Dels ska jag köpa nya glasögonbågar, är trött på att ha linser varje dag och det är ju inte så bra för ögonen heller. Hoppas på att hitta två par schyssta på Specsavers inom de närmsta månaderna. Dessutom ska det bli en ny mobil, den jag har nu har hängt med ett par år och sjunger nog på sin sista vers. Planerar för en ny Sony Ericsson, närmare bestämt den här godingen:


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hejsan, innan du köper den kan du ju kika in här och se vart du hittar den billigast :)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=177087&ref=100

2008-06-12 @ 14:43:04
Postat av: Mysteries

He he min S500i kraschades igår, sad :( ska ned till elgiganten imorn och se om min försäkring täcker skadan. Annars är det en bra mobil...

2008-06-13 @ 00:09:58
URL: http://mysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback