Nu är det Hultsfred.

Förra året blev jag nostalgisk och småolycklig när det var Hultan. En sommar utan Hultsfred är ingen sommar ansåg jag. Nu är det igång. Babyshambles gjorde tydligen en bättre spelning än katasrofspelningen sist. Besökarna sviker festivalen trots chefsbyte och större satsningar. Här sitter jag, en svikare och i år är jag inte ett dugg småolycklig. Lite nostalgisk självklart men det här ju till. Tänk att få dansa och dricka öl hela dagarna. Och vara sjutton. Allra mest det, tänk att vara sjutton och åka på festival. Ta hand om er ungdomar. Om två veckor ska jag festivala.




Det här mina vänner, det är fina Hulstfred -05-bilder.

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack snälla du för snabbt svar! :o))

/Eva

Postat av: julia.

åh, festival är det bästa som finna:D

2008-06-13 @ 18:01:06
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: cajjan

åh, jag blir fortfarande mest bara ledsen. när jag åkte hem idag och tänkte på att hultsfred faktiskt låg rätt nära karlskrona så hade jag lätt kunnat gråta lite. älskade fina.

2008-06-13 @ 19:55:18
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback