Jag vill mest bara sova.

Idag har det känts som att jag sovit hela dagen, huvudet har liksom varit bortkopplat från resten av kroppen och hela jag har bara längtat hem efter sängen. Jag bestämde att jag kunde få sluta lite tidigare idag och drog lite efter fyra. Fina Johan bjöd på kinakäk och sen har jag spelat lite tv-spel. Nu ska jag nog lyssna på min kropp och gå och lägga mig. Imorgon blir en fin dag. För det första är det lördag och jag älskar lördagar. Dessutom ska jag ta hand om lägenheten så den blir mysig och fin och sen kommer Cajsa till mig och vi ska dricka öl och skratta. Hon är fin hon.


Här är vi sexton och har vit slips på oss.
Det är en månad efter Hultsfred -05.
Fina tider.

Kommentarer
Postat av: cajjan

nejnejnej är du inte klok..! det är elva månader FÖRE hultsfred 05 och vi gråter ofta över skatekillar. typ.

Postat av: Kajsa

du har ju inte mycket koll..! på hultsfred 05 var tom jag 17!!

2008-06-16 @ 20:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback