Dålig start.

Den här morgonen har varit hemsk. Jag skulle vara på jobbet åtta och skulle därför ta tåget tjugo i sju från Nyköping. Jag fick gå upp riktigt tidigt för att hinna bli klar och köpa pendlarkort innan tåget skulle gå. Också kommer man till sttaionen och då har SJ börjat med sommartider så då har man dragit in tjugo i sju-tåget. Fick då sitta på stationen i Nyköping och vänta en hel timme på nästa tåg (eftersom jag dessutom var där extra tidigt). Hade varit fint att sova en timme längre istället såklart. Sen var tåget så fullt med människor att väldigt många fick stå, dock inte jag.

Varför gör SJ så? Varför vill de inte ta hand om sina pendlarkunder på ett bra sätt? Jag blir ganska bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback