Back on track!

Hemma nu, äntligen. Det här har varit den näst bästa festivalen alla gånger! Hultsfred -05 är svårslaget. Anlände till Borlänge i onsdags eftermiddag och efter att ha slått upp tältet fick jag för mig att ringa Totte. Till  vår stora lycka var de på väg till Borlänge för att festivala de med så då blev det raskt till att flytta vårt tält för att deras skulle få plats också. Totte anlände med afro och ett glatt festivalgäng och jag kände redan då att det skulle bli så bra.

Helgen har varvats med öl, spelningar, härligt campinghäng och nätter i lägenhet i Falun. Manu Chao gjorde utan tvekan bästa spelningen, Billie the vision and the dancers var förstår galet glada och dansanta, Thåström spelade till min besvikelse bara två/tre "gamla" låtar. Men finaste grejen gjorde The (international) Noise Conspiracy när de tillägnade en låt till Sebastian. Jag var inte där och såg själv men när Totte och Emmie berättade om hur det sagt "Det här är till Sebastian" och spelat hans favoritlåt fick jag rysningar och gåshud. Fint.

Nu är jag galet trött. Ska lägga mig i soffan och titta på Amelie, äta chips och sova. Imorgon är det back to work. Tack Johan, Totte, Emmie, Elin och Patrik för en helt underbar festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback