Take care.

Mina vänner har varit väldigt bra på att pigga upp och ta hand om mig genom åren. Jag vill tro att jag själv varit ganska bra på det också men vet samtidigt att jag försakat dem en del sen jag träffade Johan. Han stormade in i mitt liv och tog all min energi och kraft genom att vara så fin och genom att vara ett nytt och spännande kapitel. Dessutom vill jag tro att mina vänner själva klarat sig ganska bra ändå.

Men när Cajsa är lite förvirrad så försöker jag iallafall göra mitt bästa. Därför ska jag träffa henne snabbt på lunchen och ge henne en dvd-spelare med en fransk film i. Klart hon behöver sällskap av en mysig fransk historia och en kopp te under ensamma kvällar. Som ett litet substitut för att jag inte kan ligga och gråta med henne i en soffa.


Kommentarer
Postat av: cajjan

jag vill inte ligga och gråta i en soffa, jag vill bli mysglad av en fransk film istället. dear.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback