Semesterplaner.

Jag stormtrivs på min semester och trots att jag i princip inte gjort nånting sen vi kom tillbaka till Nyköping så har den här veckan känts så grymt skönt lång. Veckan som kommer är dock lite mer planerad. Blir Stockholm över två dagar för att gå på Gröna Lund med Cajsa och sen Skansen med Johan. Härliga tider. På fredag ska jag på återbesök hos naprapaten och så har vi tänkt hinna med en runda Lasergame också någon dag. Och en sällskapsspelskväll för vi ska förhoppningsvis köpa Descent i Stockholm. Wow alltså, vilken vecka det blir. Mums.

Sen blir det ju flytt på lördag inför stambytet. Tänk att det redan gått ett år sen vi flyttade in i den här lägenheten. Tiden den springer iväg minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback