Måndagen den 16 juni.

En riktigt mörk dag, måndag den 16 juni. Jag har försökt tänka väldigt lite på det och nu kan jag faktiskt se på det med lite distans. Dagens hemskheter började med att mamma ringde och berättade att hon dragit av en sena i armen. Stackaren är sjukskriven hela sommaren och går med gips. Hon får inte göra i princip någonting med armen. Lagom kul.

Värre blev det. Min gamla vän Sebastian dog samma dag. Bilolycka. Han finns inte mer och vi kommer aldrig mer att ses. Jag har inte träffat honom sen vi firade min 20-årsdag. Tanken på att han var så olycklig och mådde så dåligt är hemsk. Men jag respekterar honom, han orkade inte mer. På fredag begravs han i Trolle Ljungby och Totte ska sjunga. När jag åker hem i sommar ska jag åka till hans grav och ge honom en sista hälsning. Jag läser alla fina hälsningar som kommer till honom på communitys varje dag. Han var en fin människa och det är ofattbart. Jag hoppas han funnit det han alltid önskat. Frid och vila.

En mörk dag, minst sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback