Schlemmertopf och helgrecension.

Helgen har varit helt kanon. Jag och Johan lagade god mat i fredags och firade min nya praktik med vin och massa mys precis som utlovat. I lördags tog vi tag i en riktig storstädning så att lägenheten blev sådär farligt fräsch och nästan skinande ren. På kvällen hämtade jag Malin och Kajsa vid tågstationen och sen käkade vi kinamat, tittade på Beck och snackade gamla minnen.

Sov riktigt länge idag, vilket jag egentligen inte alls tycker om att göra en helgdag men idag kändes det bra och välbehövligt. Åt en god frukost alla fyra och sen följde jag brudarna till tåget och begav mig sedan hemåt till Johan igen. Vi har tagit det riktigt lugnt idag, bara spelat tv-spel och ätit god mat. Lagade en helt fantastisk bön- och krovgryta i vår lergryta. Det är så grymt att laga mat i den, blir typ ingen disk och man slipper stå vid spisen och passa maten.

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback