Handledar-Jörgen.

Idag träffade jag min nya handledare för första gången. Han heter Jörgen och är från Skåne. Han ser lite ut som en haschtomte. Det var det första jag tänkte, han ser så slapp ut. Inte alls sådär finkammat seriös som man kan förvänta sig på en sån stor (och då menar jag känd, bra) byrå. Fast, ingen där är sådär finkammat seriös i och för sig. Jag har varit där i tre dagar och redan fått ett inte så smickrande smeknamn och jag möts av en stor kram i dörren varje morgon jag kommer. Så härligt.

Just nu är det inga tvivel på om jag gjorde rätt. Det är så grymt kul att få se hur riktigt stora produktioner går till och dessutom hjälpa till med saker som kommer synas i TV och på Print i hela landet. Imorgon ska jag följa med och redigera reklamfilm. Har ingen aning om hur det går till med Jörgen varnade mig för att det var grymt tråkigt. Nu är jag iallafall förberedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback