Funderingar.

Jag tog lite tag i mitt hårproblem idag, har både bokat en klipptid hos Toni&Guy nästa lördag och färgat håret hemma i badrummet. Blev sådär härligt rödbrunt som jag haft nångång förut.

Praktiken idag har varit grymt lugn. Gjort några annonser klara och skickat till tryck och sen mest suttit och snackat skit. Måste säga att jag inte är riktigt nöjd med den här praktikperioden... Kan vara för att jag var så sjukt nöjd med Frotté förra perioden och har höga krav. Eller så har jag helt enkelt haft lite otur med mina platser och timingen. Jag har förvisso lärt mig enormt mycket under de fjorton veckorna och det är väl kanske det viktigaste. Och jag skulle kanske inte påstå att jag är missnöjd heller. Jag har trots allt varit på två platser där jag trivts med både lokaler, medarbetare, kunder och arbetssätt. Sen har det inte varit lika mycket att göra som på Frotté men det borde jag väl egentligen förstått.

Imorgon ska jag på arbetsintervju igen. Spännande om än inte alls lika nervöst som förra veckan. Känner mig mer säker på mig själv inför det här och det är så otroligt skönt. Också har man ju tränat lite på det där med intervjuer nu... Nu ska jag krypa till kojs tillsammans med min HP-bok och mysa innan det är sovdags. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback