Fredagkväll.

Det har varit skönt med en ledig dag utan att göra någonting. Har slösurfat i flera timmar och unnat mig själv en semla. Struntat i städningen som jag egentligen tänkt göra och istället tassat runt i mjukisar hela dagen.

Nu är det dock kväll och mina bakpotatisar tillagas i ugnen. Kan vara sisådär en kvart, halvtimme kvar på dom kanske och jag är så sugen på att bara käka upp dom! Har börjat titta på Harry Potter och Fenixorden, med viss motvilja eftersom jag inte läst boken ännu. Funderar på att stänga av och vänta tills jag läst boken men vi får väl se. Efter maten ska jag iaf hoppa i ett par jeans och sen bege mig hem till Svenne och Lina med diverse alkohol för att spela lite sällskapsspel. Det blir kul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaah...! Låter som en helt perfekt dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback