Tågförseningar.

I morse gick först loket på tåget jag åkte sönder i Flemingsberg och vi fick byta till pendeltåg. Pendeltåget hann inte ens köra en station förrän en växel på spåret gick sönder. Vi fick vända och byta tåg i Flemingsberg och tåget vi skulle byta till var först försenat men sen gick det ganska bra. En och en halv timme för sent rusade jag skamset in på kontoret och satte igång att jobba. Satt över en timme och trodde att jag skulle åka hem 18.40. Dock var det tåget också försenat i 35 minuter och sedan precis innan Nyköping blev vi stående i ungefär en kvart innan vi kunde rulla in på stationen. Tågförseningar på över två timmar idag alltså. Sweet...

Belönade iaf mig och Johan med kinamat för vi orkade inte laga någon mat när vi kom hem. Nu är det snart läggdags. Jobbigt med nytt jobb, man blir så trött i kroppen och skallen. Men det är iaf kul!

Kommentarer
Postat av: cajjan

1. flytta till stockholm.
2. kent håller inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback