Soldag.

Det har varit nästan vårsol hela dagen och jag har suttit inne på kontoret och häckat hela dagen. Ska försöka lära mig att alltid ha kameran med mig så man kan ta inspirerande foto-lunch-promenader när det råkar vara sånt här mysväder. Om en timme slutar jag, då ska jag köpa mig en chokladbit som jag kan käka på tåget. Tydligen så ligger Stockholms största godisbutik på vägen mellan kontoret och stationen. Farligt.

Ikväll ska jag och Johan spela spel för Johan har köpt hem Murder City. Jippie.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj så härligt det låter att få se lite vårsol,även om du var inne hela dagen.
Har också suttit inne på jobb hela dagen, men inte varit ledsen för det. Full storm här utanför, så det känns vart och skönt att sitta inne :)

Oj, det lät verkligen farligt att ha en sån affär på väg till jobbet.
Hoppas kvällen blir bra.
Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback