I'm a working woman.

Idag var jag alltså på intervjun och jag fick jobbet. Har tackat nästintill 100% ja och får avtalet hem i brevlådan nu i veckan. Har tackat nej till det andra erbjudandet jag hade och fick också tacka nej till en intervju jag blev erbjuden idag. Lite surt eftersom den tjänsten var ett snäpp högre på stegen men nu orkar jag inte hålla på mer. Det här känns riktigt bra och jag kommer skriva på avtalet såvida de inte ändrat något i det från vår muntliga överenskommelse. Isåfall börjar jag jobba på måndag. Cool.

Jag och Johan ska fira ikväll. Fira att vi båda har fått jobb som vi önskat oss. Yippie!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra du är!

Stort grattis, fira ordentligt nu!

Kram!

Postat av: Carro

Grattis :)

2008-02-04 @ 21:24:55
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: ingela

Grattis till jobbet! ^-^

2008-02-05 @ 21:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback