Dagens inköp.

Kommer (trots dålig studentekonomi) att bli följande:

image130image128

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig :)

hoppas du haft en trevlig fettis dag :P
jag tänkte slänga in ett tips till dig.

har du hört talas om gratisbio.se ? en sajt där
man lätt samlar ihop poäng och sedan får en massa
gratis checkar till att gå på bio. för detta krävs
endast 400 poäng , de samlar man in hur snabbt som helst. det enklaste är kanske att låta dina vänner
bli medlemmar och värvade av dig , samlar dina vänner in hundra poäng får du 200 poäng för att just du värvat dom :) två vänner med hundra poäng = 1 biobiljett.

men min favorit på sidan är nog endå present kort
som man kan gå genom att tjäna ihop 1000 poäng.
du kan välja ditt present kort på hur många olika
affärer som helst. låter det som det är fejk ?

bli medlem och gå in på referenser där hittar du
hundratals bloggar som redan är medlemmar. så varför inte ta chansen ? bli medlem nu och idag!

har du frågor kan du kontakta mig.
och glöm inte det är helt gratis !

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

och du får 75 poäng av mig från start :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback