Mitt sköna Skåne!

Jag är i Skåne, äntligen. Hann se Robins första match i Fjälkingetröjan och hur han avgjorde matchen i alliansen. Duktiga lillebror.

Igår hade jag och Johan lite julafton med julbord, julgodis och julklappsutdelning. Jag fick så himla fina grejer av Johan och hans föräldrar. Tekoppskrukan jag önskat mig, testbildsklockan som sitter som en smäck ovanfö teven, ett Barbapappa spel och den nya Nick Hornby-boken. Min favoritförfattare alla gånger. Men det bästa på hela kvällen var ändå när Johan öppnade julklappen han fick av mig. I lådan låg ett PSP. Jag tror faktiskt aldrig jag sett någon bli så förvånad och glad över något jag gett bort. Han tittade flera gånger innan han förstod att det var på riktigt och idag innan jag åkte knappade han och trixade som bara den med sin nya leksak. Jag lyckades! Och Johan lyckades riktigt bra med mina klappar också förstås. Jag blev så glad att jag klappade händerna, något jag fått av Therese förövrigt. Men det är ett lite fint sätt att uttrycka glädje på tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback