Misshandlad?

Som väntat känner jag mig som något av en blandning mellan gammal tant och misshandlad Sofie idag efter naprapatbesöket igår. Jag borde nog egentligen inte alls jobba med det jag gör om man skulle lyssna på min rygg. Då borde jag jobba med något som innefattar att jag rör på mig. Synd att jag inte vill det då. Lite styrketräning skulle säkert också göra susen. Igår avlade jag dessutom ett löfte till mig själv att om det går vägen så ska jag ta tag i min träning också. Jag behöver det. Önskar att jag hade tid att spela fotboll eller innebandy igen, faktiskt. Några timmars svettande i veckan gör bra för Sofies kropp och själ. Någon gång ska jag återuppta intresset men först måste jag bygga upp kroppen lite mer.

Ikväll kommer kusin-Simone till oss för att övernatta nära Skavsta. Lyckostar där som ska ut och resa ett tag. Jag längtar också iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback