It always ends up being friday.

Slutdag för veckan och jag har alldeles lagom mycket att göra på jobbet, roliga grejer och tråkiga grejer. Precis som det ska vara. Mina planer är att ta en öl här i eftermiddag för att sedan smita efter fyra och ta tåget till Nyköping.

Igår klippte jag mig äntligen, det var första gången jag gick ifrån Toni&Guy utan att vara 100% nöjd. Jag saknar mina polisonger, som jag visserligen själv råkade klippa av när jag klippte luggen för ett tag sen, jag hade hoppats på att få tillbaka dem den här gången men jag får väl vänta ett par veckor till.

Jag har glömt kameran så jag kan tyvärr inte dokumentera hur läget ser ut i vår lägenhet just nu. Jag förväntar mig det värsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback