Ny dag, ny vecka.

Har varit en riktigt lång och trevlig helg trots att vi inte gjort något särskilt. Nu är jag såklart tillbaka på jobbet och sitter och slöar. Har egentligen inte speciellt mycket för mig här mer än att fundera på en illustrationsserie. Får väl börja med den så småningom antar jag. Har iallafall haft tid att fixa till i kodmallarna så att min uppkommande nya design på bloggen har blivit användar- och bildvänlig. Ska bara trixa lite med nya headern hemma ikväll sen ska ni få se vad jag åstadkommit. Ska ge mig på ett förslag till Emma också, eftersom jag lovat henne att trixa lite med en ny design. Mariethe ska också få lite hjälp, nu har jag ju ångan uppe så att säga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja gör det!
Du är ju så duktig, din nya design är för övrigt skitsnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback