Lördag.

Jag bara älskar lördagar, känslan av att vakna och tänka att idag kan jag göra precis vad jag vill. Oslagbart. Vi åt frukost framför teven och begav oss sen på tv-bänksjakt. Vi hittade faktiskt en helt bra på Jysk. Till ett kanonpris dessutom. Den var vit, lagom hög och med plats för tv-spel, dvd-spelare och sladdgömmor. Helt kanon med andra ord. Det enda negativa var att den inte fanns inne i lager så vi får vänta på den i två veckor. Sen får vi den hemkörd och jag kan slappna av vid tanken på ett färdigt vardagsrum. Klarar inte av det där med stökiga, halvfärdiga rum. Det får mig stressad.

Nu har vi städat lite och ska ta det lugnt tills kvällen kommer. Då händer det säkert något kul men jag vet inte vad. Therese och Carro lockar med öl och det är ju gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback